Monday, December 7, 2009

the triumph of hadi's triumph twin!!




salam suma.apa habaq??lama xjumpa..lama aku xmenulis d blog aku yg ntah apa2 ntah.kalini aku nk shre pasal brit bike yg oldskool giler thap cipan.namanya triumph t100 speedtwin 1948.agak rare jugak kt malaysia sekaligus mnyebabkn harganya melonjak naik d bursa saham kuala lumpur.lebh kurang 30k wooooo..fuhhh..pemilknya bernama hadi.dok depan rumah aku.dia dh lama berkecimpung d arena moto klasik nih.gmbaq mto dia dh bnyak dlm majalah.malah pernh dinobatkan juara kategori custom klasik msa international classic bike fiest kt ipoh 2007.gambaq ni diambil msa ptg rya haji photographernya ialah abg aku yg mmbwa kameranya di mana2 jua.aku akn uplod beberapa gambaq utk tatatpan anda semua..akhir kalam hargai motosikal klasik anda kerana tnpa klasik xkan ada yg moden..bababai..

0 comments:

Post a Comment

 

jiwaku © 2008. Design By: SkinCorner